Bestuursleden

Stichting Alleengeboren Tweelingen Nederland (St. ATN) is opgericht op 21 december 2017.

Aranka Reeuwijk-Willems

Bestuurslid, founder

Aranka Reeuwijk

Aranka Reeuwijk-Willems, oprichtster van de stichting, is in het dagelijks leven werkzaam als als coach voor alleengeboren tweelingen en leidt professionals op tot AT coach®. Zij weet als geen ander hoe het is om een onverklaarbaar gevoel van ‘iemand missen’  te hebben en dat het belangrijk is dit gevoel serieus te nemen. Maar ook dat het belangrijk is je verlies een plek te geven. Pas als je ruimte voor de rouw hebt genomen, kun je liefhebben, je eigen plek innemen en gaan leven. "Dat gun ik iedere alleengeboren tweeling (AT). Daarnaast gun ik iedere AT een therapeut/coach die dit verlies serieus neemt en de juiste hulp biedt."

"Iedere ziel hoort er bij en iedereen heeft recht op een eigen plek."
Margo Luberti

Margo Luberti_edited.jpg

Voor Margo Luberti geldt daadwerkelijk dat je het leven alleen voorwaarts kunt leven, maar pas achterwaarts gaat begrijpen. Ze is dan ook in meerdere stappen gevoelsbewust geworden van haar alleengeboren vierling zijn. Na haar moeilijke jeugd verwerkt te hebben kon ze haar overlevingsmechanisme van voelen via energieën omzetten in een inzetbaar talent. Zonder al deze schijnbare tegenslag in haar leven had ze nooit zo diep gegaan om zichzelf te leren kennen en nu blijkt dit haar te hebben gesterkt en verrijkt. Deze ervaring neemt zij mee in haar werk als neo-sjamanistisch therapeut en ook bij de ondersteuning van andere alleengeboren tweelingen (AT) en meerlingen (AM).

"Samenleven met je aardse en je kosmische ziel, in het Licht van je hogere Zelf".
Danielle van Bakel

Danielle van Bakel-2

Gestart als fysiotherapeut merkte Daniëlle van Bakel al snel dat het kader voor haar niet holistisch genoeg was om mensen echt te kunnen helpen. In haar eigen privéleven merkte ze ook dat ze 'anders was dan anderen'. Gevoeliger, maar ook dieper voelend.
Het leven bood haar de keuze om echt haar eigen pad te bewandelen, en ze ging ervoor! Sinds 2014 weet ze dat ze een alleengeboren drieling is. Daniëlle bundelt  haar kennis uit scholing en eigen ervaringen, om cliënten te coachen in haar praktijk Pure-Being. Ze gebruikt onder andere de methode "Live The Connection".
Haar missie is om mensen te helpen een (nog) mooiere versie van zichzelf te worden. Haar eigen pad naar bewustwording en zelfonderzoek stopt nooit...

"Ik voel me tegelijkertijd de beeldhouwer en het beeldhouwwerk"
Jos van Ham

Jos van Ham.jpg

Jos van Ham was na een paar jaar intensief werken aan zijn persoonlijke ontwikkeling toe aan een nieuwe uitdaging. In die periode ontdekte hij ook dat hij een alleengeboren tweeling is. Eén plus één is twee en zodoende is hij zich in gaan zetten bij de stichting. Met zijn 'Los met Jos' programma hoopt hij mede lotgenoten en andere geïnteresseerden een veilige plek te bieden om meer over dit onderwerp te kunnen praten.

“Blijf altijd jezelf, behalve als je een loser bent.”