ATN 110922 banner website_edited.jpg

Ben je een alleengeboren tweeling of meerling?

Kom dit vieren op onze ontmoetingsdag!

Op zondag 11 september organiseert de stichting een dag speciaal voor alleengeboren tweelingen en meerlingen. Het is de eerste keer sinds het congres in Soesterberg dat we weer een live evenement organiseren. We zijn hier uiteraard heel blij mee.

Afgelopen jaar hadden we een supermooi online congres die een maandlang duurde. Een maand van verhalen delen en kwetsbaarheid. Dit willen we graag doorzetten op 11 september.

We organiseren een superfijne, relaxte dag samen op de prachtige locatie De Oase in Nieuwland.

de-ting_orig.jpg
Het thema van deze dag is VRIJHEID

Vrij en zichtbaar. Aanwezig zijn. Jezelf laten zien.

Op zondag 11 september zijn we weg van de onzichtbaarheid en de zwaarte die alleengeboren tweelingen en meerlingen zo kan kenmerken. Met veel ruimte om jouw verhaal te vertellen, ervaringen te delen, inspiratie op te doen, te ontspannen en jouw leven te omarmen.

Op het programma staan inmiddels:

De Cirkel over AT en relaties

Voor alleengeboren tweelingen en meerlingen is het vaak een extra uitdaging om gezonde en gelukkige relaties te onderhouden. In deze verbindingscirkel creëert Daniëlle van Bakel graag samen met jou een veilige bedding waarin we onze ervaringen delen op het thema 'Relaties': de relatie met jezelf, je partner, je kinderen, vrienden, collega's ... Een mooi samenzijn om elkaar te inspireren en weer wat verder op weg te helpen op dit pad. Ziet zij je daar?

Workshop 'Vrij en energiek leven'

Tijdens deze workshop neemt Aranka Reeuwijk je mee op reis naar jezelf. Met behulp van verschillende oefeningen krijg je inzicht in hoe jij je eigen energie kunt verhogen en vasthouden. Deze oefeningen neem je mee zodat je voor jezelf een aantal tools in handen hebt om met meer energie je eigen leven in te stappen.

Tweelingen in de Mythologie

Romulus en Remus, Artemis en Apollo, Castor en Pollux; van deze bekende tweelingen uit de mythologie heb je misschien wel eens gehoord. En er zijn er nog veel meer! In een door beelden ondersteund verhaal neemt Anne-Marie van der Tuin je mee in deze boeiende wereld vol tegenstellingen van goed en kwaad, licht en schaduw, strijd en verbondenheid, afstand en nabijheid, en haar diepere betekenissen.

Artjournaling: workshop Vrijheid

Waar voel jij je vrij? Waar (nog) niet? Voel jij je vrij van je broertje(s) of zusje(s)? Hoe zou het zijn als jij je vrij genoeg zou voelen om alles te durven en niet meer afhankelijk bent van het oordeel van een ander? Marcelle Niland geeft je de ruimte je kunstzinnig uit te drukken vanuit jouw eigen flow zonder te weten waar het naartoe gaat. Ervaring is niet nodig. Is er een afbeelding of tekst die je graag wilt gebruiken in jouw werk, breng deze dan mee.

EN:

Vertel je verhaal!

Is er iets wat je graag eens zou willen delen met anderen, misschien vooral juist met andere AT-ers? Heb je een vraag die je al tijden dwars zit en die je nu echt zou willen stellen? Heb je een gedicht geschreven die je wilt voordragen, of een lied die je wilt zingen, of een dans die je wilt dansen? Jos van Ham is erbij en nodigt je uit op dit open podium, ook speciaal voor jou. Want het kan allemaal tijdens Vertel je verhaal!

Deze dag wil je niet missen! Zorg dat je erbij bent!

Mogelijkheid tot overnachten

De Oase heeft een gastenverblijf waar je voorafgaand (van zaterdag op zondag) aan onze dag kunt overnachten. Je betaalt daarvoor €25, inclusief ontbijt. Er zijn twaalf slaapplaatsen, dus wees er snel bij. Voor hetzelfde bedrag is het ook mogelijk in een zelf meegebracht tentje op het terrein te overnachten.

Zie voor meer informatie de website van De Oase en stuur om te reserveren een mailtje naar verblijf@oasenieuwland.nl.